Oslo, 19 februar 2023

Innkalling til årsmøte

Medlemmene i Den greske orthodokse menighet «Evangelismos tis Theotokou» innkalles til årsmøtet som vil finne sted lørdag 4. mars 2023 kl. 13.00 i menighetssalen (Thor Olsens gate 9, 0771 Oslo) med

a) fysisk tilstedeværelse av våre medlemmer i Oslo

b)digital deltakelse av våre medlemmer bosatt i resten av Norge.

1.     Godkjenning av dagsorden og valg av 2 årsmøteledere og årsmøtesekretær.

2.     Årsberetning:

a) Beretning om kirkens aktiviteter ved Menighetspreste

b)  Forstanders beretning

c) Menighetsrådsberetning. Godkjenning ved årsmøtet.

3.     Regnskap og fastsettelse av årsmedlemskap. Godkjenning ved årsmøtet.

4.     Rapport av kontrollkomiteen for 2022.

5.     Rapport av statsautorisert revisor for 2022.

6.     Planlegging for aktiviteter i 2023 og budsjett for 2023.

7.     Valg av ny kontrollkomite for perioden 2023 – 2024.

Våre medlemmer bosatt utenfor Oslo – og kun de – vil få mulighet til å delta på årsmøtet digitalt. For å delta kreves påmelding senest onsdag, 1. mars 2023. Man kan melde seg på ved å sende en e-post til følgende e-postadresse: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Skriv følgende i emnefeltet: Deltakelse på årsmøtet (digitalt). Tilgangsinstruksjoner samt den relevante lenken vil bli sendt til de registrerte 24 timer før starten av årsmøtet, det vil si fredag, 3. mars 2023.

Ifølge §10 regnes årsmøtet som beslutningsdyktig når 51 % av medlemmene som har betalt kontingent, er til stede. Det vil være mulig å betale årsmedlemskap frem til torsdag 2. mars 2023. I tilfelle årsmøtet ikke er beslutningsdyktig, vil det bli innkalt på samme sted og med samme saksliste én time senere samme dag og da vil det være beslutningsdyktig uansett antall fremmøtte.

Vi ønsker medlemmene en velsignet fastetid.

Arkimandritt Alexandros Loukatos, menighetsrådsleder & medlemmene i menighetsrådet

FaLang translation system by Faboba