Medlemmene i Den greske orthodokse menighet «Evangelismos tis Theotokou» innkalles til årsmøte som vil finne sted lørdag 11. mars 2017 kl. 12.00 i menighetssalen (Thor Olsens gate 9, 0771 Oslo).

Dagsorden:

1.    Godkjenning av dagsorden og valg av 2 årsmøteledere og årsmøtesekretær.

2.    Årsberetning ved styret, godkjenning ved årsmøtet.

3.    Regnskap og fastsettelse av kontingent.

4.    Rapport av kontrollkomiteen for 2016

5.    Planlegging av aktiviteter i 2017 og budsjett for 2017

6.     Valg av nytt styre

Ifølge vedtektene bør alle som ønsker å stille til valg som styreleder og/eller styremedlem melde fra til menighetens sekretær minst sju (7) dager før valgdagen. Eventuelle kandidater kan registrere sitt kandidatur ved å sende en mail til styrets e-postadresse: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen 5. mars 2017.

7.    Valg av ny kontrollkomite

Årsmøtet regnes som beslutningsdyktig når 51 % av medlemmene som har betalt kontingent, er til stede. Det vil være mulig å betale kontingent frem til den 11.3.2017, kl. 11.30.

I tilfelle årsmøtet ikke er beslutningsdyktig, vil den bli innkalt på samme sted og med samme saksliste lørdag 25. mars 2017 kl. 12.00 og da vil den være beslutningsdyktig uansett antall fremmøtte.

Oslo, 24. februar 2017

Styret